Jullovets början

God kväll!<3
Har fått jullov nu!! :D Jippi *lyckodans*
Vi började tio, och såg julspel som lärarna gjorde:

"Nämen färdinan varför ligger inte du med de andra tjurarana,
och
Böghögar du med?"
"Jag trivs bättre här, där jag kan sitta och sms:a"


Ja ni fattar, det var i alla fall, sjukt kul X)
Nu sitter jag här i Växjö och undrar om jag ska lägga mig snart..
Längtar efter er systrar'<3
Har precis varit ute med Moltasen,
håller på att lära han - efter 'hive five' - nu 'Give me ten' :D
Han är jätte duktig tycker jag, men han måste sitta på en matta,
annars glider rumpen i väg X)
Nu har han somnat, spang i sömnen nyss, haha
Jo, jag ska göra mig i ordning nu om jag över huvud taget ska vakna i morgon,
har mycket att ta igen efter andra delen på höstterminen.
God natt<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: