Halloween festen<3

Förlåt att jag inte skrev i går, hade ju fullt upp med festen ;D

Klockan sju kom alla, vi bjöd på bål och snacks. Sen åt vi Tacos och alla la ner sina saker i källaren. Efter maten gick vi ut, spörunda, det var kul men den var inte så läskig.. Men vi hade ju kul så! Sen körde vi 'vågar du?', 'sanning eller konka', paketleken, becka vann, och så gjorde jag, lisa, becka och maja på kvällen masken och så rullade vi omkring i sovsäckarna.haha. Sen mitt i när vi berätta spökhistorier så kom värsta skit-stora  spindeln! Efter typ en kvart, halv timme fick vi ut han. Men vi så j'vla flummiga och rädda så det var svårt. Sen vid tre la vi oss för att sova. Vi bordeha varit uppe längre! Men aja. På morgonen gick vi upp klockan åtta, becka, agnes och maia skulle rida. Sen gick jag, maja och lisa ner igen och körde blindbock :)Hoppas ni också hade en kul kväll! Har tyvär inte några bilder.. vi tänkte inte på det. Men jag har bilder på hur jag och maja såg ut! Men de sitter på min kamera som har dött. Nu sitter jag här i Växjö hos farmor och farfar. Kram!<333
Anonym
2008-11-07 @ 19:54:15

det var em rolig fest <3 =D........




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: