Hej och hå, i dag är himlen blå haha

Fint rim va??X)
I dag vaknade jag vid tjugo i tio, skönt. Jag gick upp, Moltas blev jätte glad när han såg mig. Jag åt frukost med Mamma och pappa, Moltas under bordet. Ägg och två knäcke-mackor. Sen sms:ade jag Maja om vi kunde göra något, det kunde vi. Efter frukosten gjorde jag mig klar. Skrev ett kort brev till Mormor som är i Spanien, och ett till Farfar. Sen kom Maja, vi gick till Hannsi-parken. Gungade gungbräda, sen sms:ade Lisa. Hon fick också vara med. Hon och Molly kom :) Sen efter typ 2 timmar ( :S ). Sen åt jag lunch. På vägen från mig kom vi på en smart ide! Vi kunde ha picknick!! :O:D Vi gick hem till Maja, skulle se om hon hade korg och filt, meeen sen kom Lisa på att hon skulle på tränning 5, vi skulle inte hinna på 40 minuter. Vi gick hem till henne, spelade kort, åt mellis. Några små-tjejer undrade om dom fick gå ut med Molly. Sen när Lisa skulle gå skulle vi hämta Molly, på väg ut skrek Lisa: ``Ni kanske får låsa!!`` Vi hämtade Molly och när vi kom hem till Lisa igen efter en minut, haha. Hade Lisa åkt, vi letade efter henne tills klockan var 5 då gav vi upp. Vi sa hej då till Molly och gick men Molly började skälla, vi visste inte om vi kunde lämna henne. När vi stod där i trädgården knackade hennes brorsa på fönstret och pekade, ´gå!´. Vi sprang i väg, vi visste inte att han var hemma!!! Pinsamt! På vägen såg vi Leon, John och Rasmus. Vi böjde av och började springa. ``Där är Maja`` Sa någon av dem. Sen gick vi till Hannsi parken, sen hem till mig gjorde halloween kort till en fest, och på 20 minuter lämnade vi dem till alla med Moltas. Sen gick Maja hem. Jag duschade och åt middag. Berättade om korten, vad vi skrev och så. Då kom vi på att vi hade skrivit fel datum, på en månad!! :O Men alla förstod att vi skrivit fel, såå. Sen såg jag hål i väggen. Haha det var kul X) Nu ska jag sova. God natt!

Lisa och molly gungar gungbräda:)

Och här gungar molly

Nej, nu blev det läskigt! Jag hoppar ner :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: