God morgon!

God morgon.
Jag har inte skrivit på länge,
men jag får helt enkelt inte tid till det nu är skolan är i gång..
Så räkna inte med att jag kommer uppdatera varje dag, elr vecka för den delen...
Vaknade vi sju av att Moltasson gnällde- högt- men jag somnade om.
Jag vaknade efter de vid halv tio, drog på mig kläder och följde med mamma och kurkelkton ut.
Han har ju börjat släppa hem ved inför vintern, men i dag så hittade han bara en jätte stor,
så jag fick knyta kopplet om ena sidan av den så bärde han på andra, och då funkade de :)
Efter de åt vi frukost, jag, mamma, pappa, moltas och farmor,
och nu sitter jag och läser bok, (Boktjuven av Markus Zusak), och gosar med Molpen.
Ha en bra helg, xo xo J



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: