Klart man hänkar på ryssvärmen (A)

Hej hopp :)
Beckas fest var jätte kul! :D
Ni ser nedan vad hon fick av mig och Sandy :)
Sen i måndags låg jag och maja och sola och spela kort,
i tisdags samma sak fast becka och agnes joina, och så åt vi glass :P
och i onsdags bar de i väg till söderbysjön med becka, maja, agnes och vovvarna :)
I dag så åkte jag och Sandy till söderbysjön, och badade än massa :D
Roligaste i dag var nog..,
1. när sandy skrek åt en fiskmås a'la "nu tar du och kommer hit din förnäma herre!" :D
2. när jag gjorde årets första bomb :D
3. sommar, sol och glass :D
Nu ska jag äta middag snart, XOXO Honey♥


Vad jag och Sandy gav Becka:
*Doftljus
*Muffinsformar
*Kasse (heter det så?)
Bodyshop-paket med;
*Duschkräm
*Läppglans
*Duschgrej

Älskar er♥ (bildsnatt från Becka)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: