Bovar och Modebilder♥

Hejsan :)
Hjärtat i rubriken är riktat till modebilderna,
bovarna får en :@!!!
Var i skolan i dag,
SO, spanska, klasstid, NO :)
Sen på rasten mellan spanskan och klasstiden,
när jag står och pratar med Christina,
så kommer Becka fram och berättar;
att någon har brutit upp hennes lås till skåpet och snott hennes kamera!
Asså, att man kan göra så!
Jag blir så jäkla arg och ledsen!
Jag får lust att 'döda' personerna som gör så mot min Becka! :@
(fast dödandet' överlåter jag åt livi)
Men jag säger bara att den som tar Beckas kamera
måste ha något fel i huvudet,
vem är så elak att den gör så!
Man är ju psykopat i huvudet då!
Man har väll för f*n ett samvete!
Okej, om jag fortsätter skriva vad jag tycker
om den som tog kameran så kommer det bli lite väl ovänligt,
så jag nöjer mig med att skriva,
att du tar saker kommer du att få igen,
jag lovar att du kommer ångra det!

Efter skolan var jag med Sandy♥
Vi hade jätte kul, vi tog en massa modebilder :P
Vi tog över 200 stycken, men ni får bara se fem stycken av de :)
Enjoy söta Sandra, XOXO Honey♥




Älskar dig gmn♥♥
sandy
2010-05-28 @ 08:19:32
URL: http://delicatee.webblogg.se/

vad sur jag ser ut ;0 älskardig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: