Trädgårds makeover

Vår trädgårds makeover har jag skrivit om lite då och då.
Nu har jag varit duktig nog att ladda upp en massa före och efter bilder, så Enjoy
(före bilderna är tagna innan det var löv på träden
så dem ser de extremtråkiga ut)

Ingången: Ölandstenar, fina men dem var gamla och väldigt slitna

Nu har vi istället skiffer på gången och terasserat, och nedanför gatusten

Vid garaget: En röra typ, hihi

Skiffer runt Magnolian, me like :)

Sidan: Jordhög

Fin gräsmatta (på bilden ser den lite jordig ut, men den var nygöslad)

Baksidan: Jordhög igen

Skiffer :)

Visst blev det fint!
Vi la fjärrvärme och drenerade i trädgården
så vi fick gräva upp trädgården två gånger,
det resulterade i en finfin jordhög, men innnan det var det faktiskt fint då också.
Men nu är den omgjord, och nästan klar.
Vi ska lägga trampstenar och dra el också.
Men annars så! Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, dröm sött!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: