Glad påsk


Glad påsk allihopa!
Jag tror att jag är smyg-jetlaggad...
Jag blev väckt halv tolv idag. Måste ändra på det...
Mamma väckte och sa att frukosten var klar ute i trädgården.
Det blev scones med marmelad och creme cheese och ägg.
Gott var det! Men i morrn ska jag hjälpa till och skapa en påskigare frukost.
Efter frukosten tog jag en påskdusch i min och mammas påskduschkräm.
Vi brukar ju använda Philosophy,
och eftersom det är amerikanskt så passade vi på i New York.
Vi köpte tre stycken, var av en är "påsk-edition".
(Det är den ni ser på bilen tillsammans
med det fina "posk-kortet" jag gjorde när jag var liten)
Jag kan visa alla badskum senare.

Idag har jag och resten av famliljen jobbat i trädgården.
Jag har vänt jorden i mitt land igen och krattat gräs.
Har även varit i Sickla och handlat lite.
Jag har gjort klart mitt påskpyssel också!
Men har tyvärr ingen bild pga att det är så dåligt ljus nu.
Men jag lägger in i morrn. Jag tycker det blev riktigt sött!^^
Men ni fick se lite annat av vårt påskpynt.
Dels de två hönorna, den gröna och den vita.
och så vårt "påskris" med vårt fina påskpynt.
Jag klarar inte av såna där plastägg som folk köper på konsum.
Det är inte fint ju! Men våra hönor tycker jag är väldigt söta!
Anledningen till att vi inte har ett riktigt påskris
är att det inte skulle hinna slå ut på två dagar.
Idag har också Moltas letat påskägg.
Han hittade det på två blanka typ..,
men gott tycker han att det är.
Trevlig påsk! XOXO Honey♥

P.S. " New York 2011 - dag 5" finns ute nu!
P.S2. Ingen har väll missat Moltas album "egobilder"?
Är han inne i nån random period eller?
PS3. Vad är det med mig och "PS"? :S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: