I.d. bareMinerals i mitt hjärta


Här är bilden jag lovade lägga ut
på vad jag och mamma köpte på I.d. bareMinerals.


Vad tycks? Jag tycker inte det ser så mycket ut.
Eller är det bara för att jag efter en vecka i New York
fått den amerikanska synen på vad som är mycket..?
Åtta läppglans, fyra mascaror, fem sminkborstar,
fyra ögonskuggor, en rouge och  elva puder/fondation.
Okej, det är 33 produkter (får jag det till)
När man ser det så, är det visst ganska mycket...
Faktiskt väldigt mycket...^^
Men nu har jag och mamma var sitt cupcake-lager i alla fall,
och det är bra! Sen fick vi fem necessärer (s) också.
Men jag tog inte med dem på bilden.
XOXO Honey♥
sandra
2011-04-21 @ 22:02:30
URL: http://delicatee.webblogg.se/

Sv: tack! Jag missade chuck! Jag sov bort så missade det :( inte okej att missa :'(<3

Klara
2011-04-21 @ 23:10:27
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Shiiiet, Johanna, 33 PRODUKTER?! Skojar du? :O Gooosh... :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: