Kick-Ass


Dave är en helt vanlig kille som undrar varför ingen någonsin försökt vara en superhjälte. Det borde ju inte vara omöjligt, så Dave beställer en dräkt. Med den blir han Kick-Ass. Men att vara superhjälte är ingen enkel uppgift. Kick-Ass blir känd när han slåss mot ett gäng som misshandlat en kille. Sedan dyker plötsligt Hit-Girl och Big Daddy upp - riktiga tränade superhjältar. Men om det finns superhjältar finns det skurkar, och Kick-Ass/Dave är ju bara en vanlig kille. Hur ska han kunna överleva när en hel ond organisation har satt ett pris på hans huvud?

Jag säger bara det, Hit-Girl ÄGER!^^
Jag tycker filmen var bra. Bättre än jag trodde.
Tycker att man ska se den, dock är den från 15.
Den är ganska blodig, men jag som brukar ogilla våld och sånt
tyckte i och för sig att det inte var så farligt.
Fast jag var ganska yr efteråt...
Jag ger Kick-Ass 4/5!

XOXO Honey♥
(Jag såg filmen igår)
Rebecka
2011-04-08 @ 18:29:37
URL: http://reroo.blogg.se/

JAG HAR SETT DEN! DEN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: