Mellis




Idag har jag haft engelskaprov och matteprov.
Det var jobbigt och då hade jag en finfin plan.., som gick i kras.
Planen gick ut på att göra mellis och se på cougar town,
men tydligen gick inte cougar town i tisdags.
Så nu äter jag bara mellisen som ni ser på bilden.
Jag kan förklara att det där är Johannas "bas-mellis".
Alltså mild ekologisk lättyoghurt med en skivad banan och Special K red berries.
Har ni någon mellis som ni brukar äta? Eller är det bara jag?
Ooo! Nu börjar vänner, ha en bra torsdag! XOXO Honey♥
Klara
2011-04-07 @ 16:14:41
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Är det fredag idag!? :O

Emelie
2011-04-07 @ 16:21:05

Om du börjar få bloggbrist så har jag nog kommentarbrist xD

Det jag tänkte fråga var:

1. Om jag skulle skaffa en blogg så vet jag inte hur jag skulle fixa själva bakrunden och allt, det är det enda som hindrar mig.

2. Är Ben och Jerrys Chocolat fudge brownie gott?

3. HAH jag sa ju att det skulle g¨bra på engelskaprovet!! MOHAHAHAH XD <3

Rebecka
2011-04-07 @ 20:05:01
URL: http://reroo.blogg.se/

Du la inte upp någon bild på LEo :(

Klara
2011-04-07 @ 20:38:19
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Hihi, du ändrade fredag till torsdag :P Hahahaha <3



Jag äter mina ostmackor, men har försökt sluta med dom (iaf göra dom lite mindre ofta). När du kommer hit nästa gång MÅSTE du smaka!!!! gjorde dom till frukost till Amanda, och hon tyckte okså det var gott :P <3



´Puss och Kram skumbanan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: