Min långfredag


Idag väcktes jag av mamma som sa
att frukosten var serverad ute i trädgården.
Måste erkänna att det är ett väldigt mysigt sett av börja dagen på.
Jag har inte direkt gjort något speciellt idag.
Krattat löv, läst bok, promenerat med Mollen,
städat mitt rum (det tog en evighet!)
pysslat lite, solat och lite sånt där.
Vi har en domherre som hänger runt mitt B&B.
Ganska coolt, men mitt B&B är ju bara för de alldra coolaste^^
Synd att han är för stor för att bo där...
Förresten, titta vid ingången på holken (bilden)
det är typ brunt, så man ser att någon varit där.
Nu ska jag plocka fram påskpyntet med mamma.
Jag tror att jag visar den COOLA saken ikväll.
Asså shit! Det är sååå coolt! Jag dör!!!
Jag kan ge en ledtråd,
är du inte Harry Potter fan så kommer du inte förstå det coola.
Men asså... WOW!!! Jag dör igen och kommer till Nangilima (s)
XOXO Honey♥  (Harry Potter är bäst!♥♥♥)

P.S. "New York 2011 - dag 4" finns ute på bloggen nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: