New York 2011 - dag 2


Dag två startades med frukost på ett amerikanskt ställe.
Jag åt Buttermilk pancakes med jordgubbar.
Jag tyckte buttermilk pancakes lät så gott att jag var tvungen att beställa
(det var väldigt gott också!)
Efter det shoppade vi. Jag gick lös på Victoria's secret.
(Vad jag köpte får ni se senare i shopping-inlägget)
Jag älskar verkligen Victoria's secret. Jag hörde att pappa sa
(när han satt i en av de fluffiga rosa stolarna som är utsatta här och där
för att pojkvänner/pappor ska kunna sitta ner eftersom det kan bli långa besök)
: "Some of us are in heaven" Hihi, det stämde verkligen!
Vi åt lunch på Starbucks och efter det
gick vi till Bloomingdales och jag shoppade "lite" där med.
(Jag fick en Big Brown Bag!^^ Förra gången fick jag bara en little brown bag)
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och tog en drink och sen åkte vi och åt middag.
Vi åt på Inoteca, ett italienskt tapas-ställe.
De var gott fast jag somnade på middagen igen...
Sen tog föräldrarna en till drink på hotellet men inte jag, för jag var trött.
(Vi var på många fler affärer, men det var dem vi shoppade på)
Ser ni hur fina Magnolia träd som växte precis överallt!
Det var dag två i New York♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: