Pizza-night


Klaras pizza med halsband :)
(Låtsas att kvalitéen på bilderna är bra)

Amandas pizza, jag tycker den ser galen ut :P

Min pizza :) Erkänn att min var mest lik personen den skulle föreställa!
(Alla skulle göra en pizza som föreställde de själva)


Manda och Klara vid middagen.
Klara tog fler bilder som jag kan visa när hon lägger upp dem.


The bony picture! (Ska uttalas med brittisk dialekt ^^ )

Jag borde gå och lägga mig, men jag kan berätta om gårdagen lite snabbt.
Vi hade först pizza-tävling där man skulle designa sin pizza
så att den såg ut som en själv.
Efter det gjorde vi jordgubbsmousseglass som vi åt med varsin coconut-kaka
medans vi såg den roligaste delen i Harry Potter and the half blood prince.
Sen gick vi och la oss. Hoppas ni hade lika kul som jag.
Nu ska jag slappa, XOXO Honey♥
Klara
2011-04-04 @ 08:49:26
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Lägger ut bilderna idag!! Haha, the bony picturrrre :P <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: