Romeo and Juliet


Det blir en flummig bild på Moltas. Igen. ♥


Just nu sitter jag i min soffa och äter mellis.
Jag känner att jag börjar få bildbrist nu igen...
Det betyder att det är dags att göra något,
som tur är har jag åtminstonde en sak planerad den här veckan.
Men vad det är tänker jag inte berätta.
Idag har det varit en vanlig skoldag, vi såg Romeo and Juliet.
Jag tycker den är bra so far.
Sen är ju Leo med och det försämrar ju inte direkt om jag säger så...
Senare idag ska jag ha utvecklingssamtal, så det blir ingen klättring.
Ha en trevlig tisdag, XOXO Honey♥
Emy
2011-04-05 @ 17:30:29

GLÖM INTE att du hade värsta nostalgisnacket med mig ;D

Ses i kväll :) <3 <3 <3

(du sa att jag skulle vara tydlig med hjärtan) :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: