Rosa ballong


Jag gör två inlägg om dagen så det kommer ett senare.
Idag nådde uppnådde jag en punkt på min "saker jag vill gör i grundskolan-lista".
Det var alltså att släppa en ballong på vårskriket.
Jag släppte en rosa ballong. Det kändes bra.
Fast mitt finger blev blått för att jag lindade snöret runt fingret
för att jag inte ville tappa den. Haha, jag gjorde det i alla fall.
Men punkten "Att vara lucia" tror jag inte att jag kommer uppnå...
Men man vet aldrig, de behöver ju inte sjunga.
Fast visserligen måste de prata... nja...
(punkt, punkt, punkt-missbrukare)
Erika läste sin dikt. Jag gillar att alla såg jätte nervösa ut
men att Erika bara sträckte upp händerna och bara "Heeej!" typ
Haha, med sitt bandage och allt.
På NO:n hade vi prov i sexualkunskap. Vet inte hur det gick...
På musiken lärde jag mig Idas sommarvisa på gitarr.
Sen slutade skolan och jag och emelie gick hem till mig.
Sen skulle jag till klättringen, jag gör ett eget inlägg om det senare.
XOXO Honey♥
Emelie
2011-04-29 @ 23:54:40
URL: http://misssalvatore.blogg.se/

Det gick säkert jätte bra :D

Jätte fin bild men vad har den att göra med inlägget? :P ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: