The Big Apple


Det här blir sista inlägget innan jag åker till New York.
Jag ser just nu på Chuck och äter New York super fudge chunk.
Jag har packat en massa och duschat, målat naglarna och fotbadat.
Jag har även duschat Moltas.
Gissa om han blev gråtig när jag bastade och han fick vara utanför med balsam...
Jag har sån resfeber att jag seriöst kommer flippa ur.
ASSÅ!!! JAG SKA TILL NEW YORK! JAG SKA DIT! JAG SKA DIT I MORRN!!!
JAG SKA TILL DEN BÄSTA PLATSEN PÅ JORDEN!!!
JAG SKA DIT DÄR JAG HÖR HEMMA!!!
JAG SKA.... JAG SKA TILL NEW YORK!!!!!♥♥♥
Det enda jag kan tänka på är hur fantasktiskt det var förra gången..,
Hur alla skyltfönster hade burar med inlåsta väskor eller skor,
den där reklamen för hårgrejer där en tjej har håret stylat som en sax,
hur jag gick runt och bara kände mig lycklig.
Jag minns att jag gick längs Broadway vid Time Square och bara tänkte
Tänk att just jag är här! Jag så lyckligt lottad!
och jag ska dit igen! Jag kommer snart vara där!
Det är inte för kläderna jag kan köpa som gör mig glad.
Jag behöver inte köpa dem.
Det är bara att få vara där. Det är så... så... så härligt!
Jag måste sluta skriva nu. Ska packa mera.
Ha det bra här hemma, jag kommer inte sakna er ;)
XOXO Honey♥
P.S. Moltas ska inte med. Han ska vara kvar hemma i huset med Pia.
Han får vakta och hålla koll. D.S.
Klara
2011-04-12 @ 22:27:19
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Ha det bra, sötaste kusin! Shoppa mycket! ;) <3

Klara
2011-04-18 @ 21:06:51
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Saknar dej! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: