Jag älskar staden


Hej allihopa.
Jag kan berätta att jag landade kring åtta/nio i morse och att allt har gått bra.
Jag är visserligen i helt annan tid än vad Stockholm är, men det är lungt.
Det har verkligen varit en FANTASTISK resa.
Jag minns att när jag kom dit, och gick vid Time Square,
shoppade på Victoria's secret, var i Central Park, åt på Alice Tea Cup m.m.
kändes det som att det inte hade gått någon tid alls sen jag var där sist.
Fast att det hade gått 15 månader var det ingen skillnad
(mer än att det var grönare än i januari)
Men samtidigt nu, känns det så himla avlägset...
fast att jag var alldeles nyss.
Jag vet att jag satt och åt frukost på Roxys ett dygn sen,
men ändå... väldigt mystiskt!
Jag tänkte att gör ett inlägg om varje dag,
men det orkar jag inte nu.
Jag tror det blir ett eget inlägg om shoppingen...
OCH JAG HAR HITTAT COOLASTE SAKEN!!!!! :O
Men jag har shoppat otäckt mycket...
Men jag behövde inte betala övervikt
(till skillnad från vissa andra...)
Nu ska jag slappa. XOXO Honey♥

OBS! Jag kommer tidsinställa inläggen om New York
så de kommer inte hamna högst upp.
Klara
2011-04-20 @ 19:15:19
URL: http://http:/www.klarabella.webblogg.se

Välkommen hem, kusinvitamin!! <3



Hoppas du har haft det super (det verkar som att du har det). Jag har saknar dig MYCKET, och ser fram emot vad det var för "cool sak" du har hittat ;)



Stora och många kramar från Klara <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: