Fyra svar till Emelie


Bilden hör inte till inlägget,
men jag hittade ingen bild som funkade
så jag lägger in en bild på dagens frukost!^^

Emelie
om Mellis:
Om du börjar få bloggbrist så har jag nog kommentarbrist xD
Det jag tänkte fråga var:
1. Om jag skulle skaffa en blogg så vet jag inte hur jag skulle fixa själva bakrunden och allt, det är det enda som hindrar mig.
2. Är Ben och Jerrys Chocolat fudge brownie gott?
3. HAH jag sa ju att det skulle gå bra på engelskaprovet!! MOHAHAHAH XD <3


SV: 1. Sök på google, google har svaret på allt! :)
2. Benny & Jerry's Chocolate fudge brownie är väldigt god!
Fast eftersom du inte gillar chokladglass tror jag inte att du gillar den.
Varför undrar du? :)
3. Va? Jag vet ju inte hur det har gått än, hur kan du veta?! :O

Emysen om Laddar in för NYC:
..och tröjan :)
Imorron får vi säga hejdå :(
Och du johanna du har grymt snyggt hår! Även om du inte vill erkänna det xP
Ses i morgon :) <3


SV: Det där är inte mitt riktiga hår,
jag satte upp håret i förgår kväll och sov med det
så egentligen har jag fult hår..,
men tack för att du är så snäll♥♥

Tills det att Emelie skaffar en blogg så svarar jag här.
XOXO Honey♥
Emysen
2011-04-15 @ 22:23:45

Jag menade ofc Musikprovet ;D

Jag undrade om glassen eftersom man kan köpa den på GB :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: