Höstig rödbetshommus


Lammfärsbiffar med Rödbetshommus och klyftpotatis med sesamfrön.

Hejsan! Där fick ni se en bild på middagen jag lagade igår.
Idag har jag haft en väldigt soft skoldag.
Vi började åtta med dubbeltimme i spanska.
Det låter kanske jobbigt, men med Johan som lärare är det roligt.
Efter det hade vi 17-grupp, min började med NO.
NO:n var också bra. Vi labbade hela lektionen och eftersom vi jobbar med sinnena
så var labbarna saker som att man skulle blunda och smaka på olika saker,
lukta på olika burkar och känna på saker i olika påsar.
Efter NO:n åt vi lunch och sen hade vi hemkunskap, vilket också var bra.
Vi bakade scones och gjorde hallon smoothie.
Nu ska jag slappa och vänta på att jag känner mig stark nog att duscha.
XOXO Honey♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: