Paket à la Johanna


Jag ursäktar skärpan på den översta bilden och exponeringen på den andra,
men här kommer faktiskt en uppdatering!
:)

Förlåt för att jag inte uppdaterat på en vecka,
jag vet inte riktigt varför, men det har bara inte blivit så.
Jag har väl sysslat med annat antar jag.
Min jul har i alla fall varit lika mysig som alltid.
Vi firade hos kussarna i år. Dagarna efter det har jag ordnat mina julklappar,
bytt alla kläder som var för stora och letat efter saker som jag ska få
men som min familj inte visste vilken sort jag ville ha.
Jag är inte klar än, men jag är en god bit på väg.

När allt (om det någonsin blir) klart så får ni se mina julklappar.
Förutom att ordna bland mina julklappar har jag gjort om min tredje hylla,
scrapbookat, läst och försökt att slappna av (något jag upptäckt är väldigt svårt).
Jag har också varit och klättrat med Anna och varit på Nick B ♥
Ellen
2011-12-29 @ 15:41:41
URL: http://ellentove.blogg.se/

Tjusigt!!

Emelie
2011-12-29 @ 18:16:01
URL: http://lillemi.blogg.se/

Mohahah dax att förstöra 3:dje hyllan igen alltså, smider planer just nu ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: