Kusinkväll!


Awesomeness! :D

Hihi, här står vi^^ (För er som är tröga; vi är mitt i ett hopp)


Vår glass! :P

Tobleronemuffinsen klara att tas ut :)

Fotbad och muffinsätning♥

Idag har jag varit med Klara. Vi var och badade i Sickla.
Det var... kallt. Inte själva vattnet, men luften.
Men tappra som vi är så badade vi ändå.
Efter gick vi till Sushistället och skulle köpa glass.
Vi upptäckte att de inte kunde stava bläckfisk,
vilket vi tyckte var lite gulligt (se bild)
Där inne bjöd de oss på något väldigt gott. Tyvärr vet vi inte vad det var.
och glassen som vi köpte.., det var den godaste glassen vi ätit på länge!
Herregud vad gott det var! Vi tog kokos, mango och after eight. MUMSI!

Hemma hade vi SPA. Vi bubbelbadade och bastade,
vi hade hårinpackning och body scrub.
Efter hade vi ansiktsmask och låg och lysnade på min vatten-musik.
(Ni vet nog vilken jag menar, det var många drakar och stränder)
Sen bakade vi toblerone muffin,
och efter det åt vi dem samtidigt som vi gjorde fotbad.
Nu ska vi spela, håll i er, kvadruppelspel! Hihi. Älskar dig kusinvitamin♥
XOXO Honey♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: