How I met your mother


Hihi, idag såg jag det absolut första avsnittet av How i Met Your Mother
(lägg märke till att det står The Year 2030 bakom undertexterna).
Som ni ser en bit avbörjade det med:

"Kids, I'm gonna tell you an incredible story - the story of how I met your mother."
"Are we being punished for something?"
"No."
"Yeah, is this gonna take a while?"
"YES!"

Hihi, kanske har alla sett det, men det hade i alla fall inte jag.
Jag tyckte det var väldigt roligt. Tyvärr kunde jag inte koncentrera mig
med tanke på att mitt huvud vill ta självmord.
Men med hjälp av (jag har utökat min vänkrets) Ipren
(min nya kompis) och två alvedon
så har jag inte så ont i huvudet vilket är otroligt skönt.
Jag kanske till och med kan se på TV. :)

Den här dagen har inbärt mer spännande händelser.
Jag har saltat en mördarsnigel tills han dog. Moahaha.
Det skulle han tänkt på innan han ställde sig och åt på mina rädisor.
(Icke önskvärd nr. 2)

Tack för krya på dig önskningarna. XOXO Honey♥
Emelie
2011-06-23 @ 21:15:32
URL: http://lillemi.blogg.se/

Jag har faktiskt inte sett det avsnittet, sorgligt nog.

KramKram♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: