Moltas två år


Moltas två år, 13 juli 2009♥

Här är min senaste scrap! ^^
Om ni vill vara väldigt snälla får ni gärna säga
vad det första ni la märke till / tänkte på när ni såg den var!
Jag tyckte den blev gullig.
Bakgrunden är så fin!
Men det var lite knepigt att få till scrappen "pojkig"
eftersom det är så mycket rosa i den.
Moltas är ju faktiskt en mycket cool kille!
(Självklart kan killar också ha rosa)
Nu ska jag lata mig och titta på TV.
XOXO Honey♥
Klara
2011-03-30 @ 18:14:31
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Det första jag tänkte var: "Oj, vad härligt färgglad! Riktigt somrig!" :D <3

Mr.Woubie
2011-03-30 @ 18:38:09

Det första jag la märke till var du och moltas ute i det fina gröna gräset som jag läääängtar till :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: