Badutflykt


Idag har jag varit på badutflykt med skolan till Albysjön.
Det var helt okej. Först spelade vi brännboll (tråkigt)
och sen fick man göra vad man ville.
För oss innebar "vad man ville" att äta mina double chocolate cookies,
klättra i klätterställningen och några av oss badade.

Just nu är jag jättetrött! Jag tror inte jag har vant mig vid sol än.
Men jag var duktig och vattnade alla våra blommor, rensade lite maskrosor
och gallrade bland lejongapen innan jag la mig i soffan där jag ligger nu.
Ikväll ska jag laga mat, något enkelt för jag känner mig slow och se Chuck.
Inte ska jag göra läxor i alla fall. XOXO Honey♥
Emelie
2011-05-31 @ 09:18:21
URL: http://lillemi.blogg.se/

Får jag se bilderna på mig?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: