Nu är det fredagsmys


Engelska prov idag, annars vanlig skoldag.
Nej, vänta! Inte vanlig dag! Någon tog mitt pennfodral! :(
Är det verkligen så kul att ta mitt pennfodral
bara för att jag blir ledsen över att det är borta?
Och det är ju inte direkt så att jag kan köpa ett nytt eftersom det är från Spanien.

Efter engelskan bar det i alla fall iväg till klättringen.
Hela klättringen gick väldigt fort. Först topprepade vi.
Jag körde bara några som var lite lagom, inte superlätta men verkligen inte svåra.
Det var bara ett move på de tre lederna som var svårt.
Efter banana time bouldrade vi. Jag klarade inget speciellt,
provade mest en massa olika men det var kul ändå.

I morgon ska jag till Rosendahl för min älskade kusinvitamin ska få ett fotopris!
Trevlig fredagkväll, XOXO Honey♥

(Eftersom ingen hade någon kommentar
om att jag skrev XOXO så fortsätter jag med det ett tag)
Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!
2011-10-01 @ 18:29:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

på söndag avslutas tävlingen där man kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears sam thennes nya parfym, var med om du inte redan är det! :D

Ha en bra fredag :)



ps. Jag har fler tävlingar igång på bloggen!

Klara
2011-10-02 @ 16:51:31
URL: http://klarabella.webblogg.se/

NEEEEEEEEEEEEEJ SPANIENPENNFODRAL?! BORTA?! D: <3 Jag lider med dej!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: