Orienteringsprov


Bild från... någon gång i somras?
(Från och med nu kommer jag inte skriva att jag har bildbrist
så om det är en bild och ett inlägg som inte passar ihop så vet ni skälet.)

Idag hade vi orienteringsprov!
Jag var så nervös att jag på riktigt trodde att jag skulle kissa på mig.
Jag funderade på om jag ens skulle gå till skolan för att jag mådde så dåligt.
Jag sprang på knappt en timme, så det gick faktiskt bra!
Visserligen ramlade jag framlängs i ett brännässlesnår. Men bortsett från det.
Jag fick i alla fall VG vilket är väldigt bra för någon som har bihåleinflamation.
(Jag skyller på det, hehe. Men det gör ju faktiskt att jag inte alls kunde springa
så mycket som jag annars skulle kunna.)

Efter skolan var jag med Maijorna,
vi tittade på gammla bloggar vi haft då vi var små (i mitt fall mitt arkiv).
Nu är jag i ett seriöst behov av en dusch så, Kramar från Honey♥
(Belive me, ni vill inte pussa mig i det här tillståndet men en kram får ni i alla fall.)
Klara
2011-09-29 @ 18:54:32
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Men du har ju din blogg med bakgrund med massa Golden Retrievers? ;) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: