Titta vad jag fick igår


Jag fick hem ett par Hunter! :D
OCH två andra saker, men eftersom jag, som ni vet,
har blogg(livs)torka så tänker jag dra ut lite på det, hihi.

Jag har velat ha ett par Hunter sedan jag gick i sexan,
men eftersom jag redan hade min blomminga Viking (bilden)
så skulle det vara onödigt. (Inget fel på dem,
jag tycker fortfarande att de är fina.)
Nu har dem dock gått sönder vilket innebar att jag äntligen
kunde köpa mig mina very own Hunters. Jag betalade faktiskt en del själv
(Ni kanske minns tidigare då jag förklarade
att mina föräldrar ger mig det jag behöver
och de sätter ut ett speciellt pris som de max tänker betala
och om priset på saken jag vill ha
överstiger deras pris så får jag betala överskottet).

Hur som helst, så sitter jag nu bara och väntar på att det ska börja regna
så att jag får en anledning att ha dem
(även fast jag redan invigt dem igår).
XO Honey♥

P.S. De senaste dagarna har jag skrivit XO istället för XOXO
eftersom jag kom fram till att puss och kram, puss och kram låter konstigt,
eller är det okej att skriva det när man förkortar det? Hmm...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: