Sista Vårskriket

Nu har det gått en vecka sen jag lite oanat tog en bloggpaus
(eller oanat för er, jag visste att jag skulle göra det.
Jag trodde fram tills för någon dag sen
att jag hade berättat det men tydligen inte, hehe).

I alla fall, nu undrar ni säkert vad jag har gjort under den senaste veckan
och för att jag inte orkar skriva en liten bibel just nu
så sammanfattar jag det i sju punkter:

*Fått en tredje kusin
*Haft prov i Genteknik
*Klippt mig
*Haft prov i musik
*Sett sista Chuck avsnittet som INTE VAR OKEJ
*Haft nationella prov i engelska (skriftliga)
*Haft vårskrik i skolan

Nu ska jag snart iväg och klättra!
XOXO Honey ♥
Klara
2012-04-27 @ 19:57:52
URL: http://phootographies.blogg.se/

Johanna, du vet väl vad som är ditt jobb nu när du har fått en ny kusin? Du måste få ungen att växa upp till ett Potterhead! Det är du som ska läsa böckerna när han är för liten för att läsa själv, det är du som ska ge honom brevet på hans elvaårsdag, det är du som ska köpa honom alla böckerna och filmerna, du som ska förklara för honom om det är något han undrar, du som ska skydda honom från alla mugglare, du som ska trösta honom när han gråter över att Dobby dör och du som ska sitta där och säga att Harry Potter aldrig är över, och att det bara är det när vi slutar tro på det ♥

Emelie
2012-04-28 @ 10:26:14
URL: http://lillemi.blogg.se/

Är det inte genteknik vi håller på med? :o

Klara
2012-04-28 @ 17:31:48
URL: http://phootographies.blogg.se/

Sv: Oj.. Men som jag skrev, 'det är du som ska skydda honom från alla mugglare' och det inkluderar Jenny! :O Du får säga att du mer än gäääärna sitter barnvakt nån gång och DÅ ska du läsa HP och kolla på filmerna med honom! (inte tvåan dock. Vi vill ju inte att han ska bli rädd för sniglarna som du blev) Och Jonte kan säkert också vara lite delaktig! :P



Åh perfekt! Börja med Lassemaja och 'Rött hjärta, blå fjäril' och dom, och om något halvår-år så kan du få henne att läsa den första Harry Potter, eller läsa den högt för henne? Men du måste få henne att gilla att läsa först! Är hon en bokälskare? <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: