Life gives every bird it's food, but it doesn't throw it into it's nest

Hej. Det är dags för lite sirius talk.
 
Jag tänkte berätta om varför jag inte skrivit om Södra Latin än. Det finns flera anledningar, dels att jag haft så ont i huvudet att det känts som min panna skulle ramla av så att jag inte orkat uppdatera (kanske blir det så när du varit nervös över något i fyra år och haft ångest över det i ett). Jag vet inte. En annan anledning är att jag inte tänker tro på att allt gått bra. För allt skulle så lätt kunna gå åt helvete. Så jag kanske kan skriva ett utlåtande om min skola om ett halvår, men jag tänker inte göra det nu. Ursäkta att jag behövde skriva det så här, jag ville bara att ni skulle få reda på läget. Min klass känns väldigt mysig, men de kanske hatar mig om en vecka (vem vet), resten av skolan känns också jättebra (men den kanske är hemsk när man varit där ett tag). 

Hoppas alla andras gymnasier är bra i alla fall! Kramar Honey ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: