Lite mer info


Jag erkänner att jag inte klätt på mig något annat än mysdress idag
vilket betyder att jag inte gjort något speciellt.
Eftersom jag då inte har något att blogga om
och eftersom jag för tillfället är lite fantasilös så gör jag en ny lista...

1. Min favoritrisifrutti är utan tvekan hallon fast att jag aldrig äter sylten.

2. Jag är inte beroende av krita längre!
För er som inte har hängt med, krita är ett pulver vissa använder när de klättrar som gör att man inte blir svettig. Jag missbrukade det så att mina händer blev beroende av det och blev äckelpäckel-svettiga när jag inte hade det, lite lagom mysigt sådär -_- Men efter några svåra veckor är jag inte beroende och kan klättra utan det! :D

3. Jag hatar att springa men gör det ändå. Ibland i alla fall...

4. När jag tänker på att det finns ett Harry Potter-land
blir jag jättenervös och måste sätta mig ner.

5. Min garderob är oftast ganska stökig bortsett från delen där mina trosor finns;
de är nämligen alltid vikta och sorterade efter färg.

6. Man får aldrig röra mina Harry Potter-saker. Slutdiskuterat.

7. Jag glömmer aldrig om någon rört mina Harry Potter saker utan att fråga.
Oavsett om det har gått en vecka eller ett år.
JAG MINNS och jag kan vara sur i hemlighet länge.

8. Jag får panik av alla särskrivningar folk gör. Ta er samman och lär er svenska.

9. Jag gillar The Big Bang Theory.
(Jag har gjort det länge men jag kan inte minnas att jag skrivit det på bloggen.)

10. Jag, Rebecka och Maja var antagligen ganska random när vi var små. Bildbevis^

11. Jag har ångest inför att jag ska fylla år.

Där har ni, som rubriken säger, lite mer info om mig. Lärde ni er något nytt?
Eller är det något speciellt ni skulle vilja veta?
Ha en trevlig kväll, kramar Johanna.
Emelie
2012-01-29 @ 21:40:34
URL: http://lillemi.blogg.se/

Ojoj får man nt ens röra? :O Har jag gjort det? minns inte :o

P.S JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAAD =:D sorry kunde inte hålla mig xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: