Once you go mac you never go back


Förlåt att jag inte uppdaterat men jag har varit upptagen
med att utforska och inreda min helt nya MacBook Pro 13"!

Som ni kanske vet så gick båda mina laptops sönder tidigare i år, 
och jag bestämde då att om jag ändå skulle köpa en laptop så kunde jag lika gärna köpa en bra. 
Jag började direkt titta på olika MacBooks, rådfråga människor om olika modeller, testa
och så klart spara ihop pengar. MacBook Pro 13" var egentligen ett självklart val.
Jag skulle inte ha råd med en retinaskärm och jag tycker att 15 tum är för stort,
så då hade jag Pro och Air att välja på, och eftersom de är lika bortsett från att Pro
har bättre och starkare av allt plus att den har en skivspelare så valde jag den.
Jag måste dock lägga till att Air är lite smalare och lättare, men eftersom Pro fortfarande är lätt
så såg jag inte det som en sådan stor sak. Jag är lite pank nu eftersom mina föräldrar bestämmde
att de som max skulle betala 4500 kronor och den kostade 13 000
plus Book Book:en som kostade 1000, men det var det värt!
Det är ju därför jag har jobbat i sommar! Jag är jättenöjd! :D

"Där är Johannas bokhylla", tänker ni nu. "Den ser väl ut som den brukar, eftersom Johanna
är perfektionist när det kommer till den. (Och när det kommer till diverse andra saker.)"
"Men sakta i backarna! Vad är det där för gammal bok hon har? Den har jag inte sett förrut!"
"Titta nu ligger boken på skrivbordet."
TADAA!! Visst är min BookBook så extremt fancy!?
Och insidan av den är röd, åh! Ni vet att jag älskar fina insidor :')

1. Jag ber om ursäkt för exponeringen i bilderna över. Jag vet inte vad som hände.
2. Jag gör om i bokhyllan, det är därför den ser loco ut.
(Jag vet att den inte ser loco ut i era ögon, men tro mig, Harry Potter-glasögonen på sned,
och en massa saker på nya platser, herregud!)
linnea
2012-07-11 @ 10:24:24

hallå! jag har länge velat möblera och göra om mitt rum, men jag behöver lite inspiration. Skulle inte du kunna lägga upp bilder på hela ditt rum, det vore jättesnällt! :D

Svar: Hej! Vad kul att du vill inspireras av mitt rum :) Tyvärr håller jag på att göra om i mitt rum vilket leder till att det är lite kaos där just nu (jag vet att skrivbordet ser väldigt fint och rent ut på bilden, men det var bara för att jag flyttade allt till sängen/golvet just då), men jag lovar att när jag fått det lite mer i ordning så ska jag fota och lägga upp på bloggen! :D
Johanna Möller

Ellen
2012-07-12 @ 22:47:25
URL: http://ellentove.blogg.se

åååh, vilket fint fodral! ett sådant skulle jag vilja ha om jag hade en dator! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: