First first time we met you

Jag har äntligen fått hem lite scrapbookingsaker! :D
 
Den här är min fjärde scarp om Moltas i fall jag minns rätt,
jag har även gjort Moltas Två År, Moltas Tre År och Valphög.
(Lite konstig ordning, men jag har letat som en galning efter "Baby Boy Puppy-saker"
och det finns absolut ingenting, så jag har gett upp.)
 
Jag tycker faktiskt att jag lyckades ändå, bakgrunden är ju bara så söt
med sina ljusa färger och många tassar, och med ljusblå ramar tycker jag det fungerar.
Det är lite svårt att få det mjukt och bäbisaktigt när objektet är svart,
eftersom svart är en annars hård och mörk färg.
(Nähä, Johanna, är svart en mörk färg? -_- )
 
Ja, det var lite av mina tankar, men vad tycker ni? Lyckades jag få den bäbisaktig?
Och om inte, vad ska jag ändra? Säg också gärna som vanligt
vad det första ni tänkte på var och vad ni får för känsla.
 
Nästa scrap är jag inte säker på vad det blir,
kanske London 2012, eller New York 2011.
Men båda de behöver tags och jag är lite för lat för det.
Dock så har jag just fått låna Photoshop 6 av en kompis,
så jag borde ju passa på... Vi får helt enkelt se.
XOXO Honey♥
 
P.S. JAG HAR LAGT TILL TVÅ SAKER PÅ LISTAN I "THANKS, MERCI, GRACIAS".
Jag skriver det här av samma anledning som jag överhuvudtaget publicerade listan.
Jag vill att dessa människors handlingar ska synas och märkas av alla.
Så att de och andra kan se hur underbara de är ♥
 
Agnes
2012-07-01 @ 01:05:24
URL: http://agneswo.blogg.se

Jag tycker den är jättefin och den ser verkligen bäbisaktig och gullig ut, det var det första jag tänkte på :) <3

Jossan
2012-07-01 @ 21:05:52

Skrev en kommentar men den kom nog inte upp... Hur gammal var du när ni köpte Moltas? :))

Svar: Vad konstigt! Blogg.se brukar aldrig bugga så :/ Som svar på din fråga: jag var elva år när vi köpte Moltas :) <3
Johanna Möller

Klara (Som har lite internet woopwoop!)
2012-07-04 @ 21:17:24
URL: http://www.phootographies.blogg.se

DEN ÄR SUPERSÖT! :) <3

Linn
2012-07-15 @ 19:05:07

Var ett tag sedan jag läste din blogg. Tycker att scrappen är jättesöt! <3
Btw du är sjukt kreativ! :D (Moltas tårta, hufflepuff-scarfen, lapparna på HP-partyt, scrapbooking...)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: