Kommunicerar via block

Nu ska jag försöka med lite mer ... neutral uppdatering. (Foto från frilufsdagen.)

Jag är som sagt jätteförskyld. Min röst var lite halvdan i torsdags, och efter all uppståndelse kring The Casual Vacancy var min röst nästan helt borta på fredagen, vilket resulterade i att jag förbjöds att prata och fick kommunicera via ett block hela dagen -_-

Vidare då så kunde inte jag komma på Maijornas tjejmiddag som håller på precis just nu; så nu sitter jag här och forever alone'ar med mina läxor. Det går helt åt helskotta, jag kommer inte klara det och jag förstår inget, men jag är för känslolös för att orka bry mig just nu.

Dock så skulle det vara effektivt om jag kunde bli klar för jag vill läsa Boken, men jag måste läsa min engelskabok -_- Så en happy update hade ni där, I'll see yah soon! ♥ 
 
P.S. Vet någon om det är sant att GG börjar nu i oktober, fast på måndagar?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: