Myskväll med hemmagjord sushi


Igår hade jag myskväll med Ellen, Miriam och Alva. Vi gjorde egen sushi (som var jättegod btw ^^),
åt B&J Phish food och såg på Harry Potter and the Philosopher's stone.
Alva pekade ut att det finns en scen då det är en random som spelar Hagrid
och han ser ut som en neandertalare och är skitläskig! Siriusly, jag mår lite dåligt över det...
Jag hade det jättemysigt i alla fall! ♥

Ha en trevlig dag, kramisar från Honey ♥
Ellen
2012-09-23 @ 10:53:43
URL: http://ellentove.blogg.se/

coolt med hemgjord sushi, det borde jag pröva någon gång :) Är det inte lite knepit?

Svar: Nej då, det är inte alls svårt! :D
Det är bara att koka sushiris med lite risvinäger, bre ut riset på noriblad (sjögräs), lägga på lite vad man känner för (vi hade avokado, lax och gurka), rulla och skära upp!

Vi kokade även lite misosoppa, och så hade vi så klart köpt wasabi och soja till rullarna, du borde pröva! ^.^
Johanna Möller

Agnes
2012-09-25 @ 00:07:07
URL: http://agneswo.blogg.se

Vilken scen?? :o :) <3

Svar: När de är i rucklet på klippan, precis efter att Hagrid har trollat dit en knorr på Dudley, så filmar de Harry som skrattar och i bakgrunden står då neandertalar-Hagrid o_O <3
Johanna Möller




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: