When things doesn't matter

Jag tog dem här fotona i somras och jag tycker så väldigt mycket om motivet. 
De ser ut att vara tagna från Locke Lamoras lögner och gud vad jag älskar den boken.
Jag kanske bara är sentimental, men de där två pojkarna som stod och tittade ut över dalen
medan barndomen flög förbi ...Det var så fint. Till och med vackert.
Det påminner mig om minnen från förr i tiden.
 
Innan jag avslutar måste jag säga tack till Maja, Agnes och Ellen
för att ni också kommenterat så söta saker på Nya Jeans,
jag vet inte varför så många fått för sig att kommentera där
men ni ska veta att det gör mig väldigt glad! ♥
maja
2012-09-24 @ 22:34:04
URL: http://majaahlsen.blogg.se

Sv: haha skande dig med, men måste säga att våran (twiddy,twiddy) var rätt GRYM idag!

Kameran fungerar super! :D <3

Svar: Hihi, visst var den? :D
Gud, vad kul att kameran fungerar bra! ^.^ <3
Johanna Möller




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: