Back to Basics LvF13

Igår kom jag till Alva strax efter sex och tänkte då att vi bygger legosödra på en timme, sedan kanske vi bara chillar en timme och så kommer jag hem till halv nio. Fem timmars intensivt byggande senare var vi äntligen klara. Halv tolv. Så jag han inte blogga igår för jag kom hem vid ett och det är väl ändå en giltig anledning till att inte blogga?

För er som nu inte hänger med: minns ni mitt och Ellens Tunnelbanetagg till läroverksfejden? Well, "Back to basics" (bygg din skola i lego) är en ny minideltävling som jag och Alva tog på oss ansvaret för. Vi tänkte nog båda att det skulle bli betydligt enklare, men om man går in till hundra procent tar det tid. LEGO är svåra grejer... Men notera nu att vi har våra träd, statyn, en svår estet, en hen med tjejkropp och mustach och våra runda fina (sjukt jobbiga att bygga) aula.

Vi är grymma, cred till oss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: