Ludwig 1 år

 
Förra söndagen fyllde min yngsta kusin Ludwig 1 år och här ser ni en av hans två presenter från oss! Jag syftar då inte på Britta utan tröjan (Britta agerade bara modell).

För er som är riktigt långsamma så är det alltså en Hogwartströja. Den bakomliggande tanken är att... Alltså jag skulle inte säga att jag inte skulle tycka om honom om det visar sig att han är mugglare, men jag försöker så klart främja att han ska bli en trollkarl (regel nummer sex: uppmuntra, men tvinga inte).
 
Detta måste dock ske i smyg för jag är inte säker på om Jonte och Jenny (hans föräldrar) approvar. Förhoppningsvis är de inte smarta nog att förstå vad tröjan egentligen är, och förhoppningsvis tycker de bara att den är söt.

Jag måste nu påpeka att jag inte har en aning om i fall Ludwig är en Gryffindor, och om det visar sig att han är något annat är det 100% okej. Men man var tvungen att välja ett elevhem när man beställde den. Föresten kommer tröjan från American Apparel och är helt i bomull i fall någon av er känner en yngre person som behövs ledas in på rätt spår här i livet. 

Ha en trevlig kväll, XOXO Honey ♥

P.S. Vår andra present var BRIOs klassiska tax.
Klara
2013-04-26 @ 18:58:52
URL: http://www.phootographies.blogg.se

Åh helvete, det var bland det sötaste jag sett.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: