Afternoon Tea (London, May 2012)

Afternoon Tea, Milestone Hotel (London, May 2012)
 
Den här scrappen gjorde jag klar för någon vecka sedan och är i och med det klar med alla planerade scarpbooks om mitt och mammas besök i London förra våren (de två andra delarna London, May 2012 och London Eye kan ni se genom att klicka på namnen).
 
Balansen i den här scrappen var svår att få till eftersom den skulle vara gammaldags och rosa, men samtidigt inte fesig, och så skulle den ta upp värmen i i huvudbilden. Knepigt, knepigt...
 
Jag tycker i alla fall att jag lyckades. Ska jag vara ärlig så tycker jag att jag till och med lyckades täcka över lite av den extrema ångestattacken jag hade när jag var där, lol. 

Fun fact om scrappen: Tekopparna och blommorna köptes under den resan i en scarpbookingaffär där ^^
 
Så, till standardfrågorna: vad tycker ni om den? Vad dras er uppmärksamhet till? Vad tänkte ni först på när ni såg den? Vilken stämning får ni? Vad tänker ni på nu?

XOXO Honey ♥
Alva
2013-02-28 @ 16:19:53

Fabulously British!

Amanda
2013-03-01 @ 09:13:58

Åh vilken fin, du är så duktig! <3 Min uppmärksamhet dras först till fotot och sen till tekopparna. Jag får mysstämning och känner mig varm när jag ser den. Det första jag tänkte på var varmt te och mysiga fotöljer, nu tänker jag på scones och kakor ;)

Ellen
2013-03-04 @ 21:31:23
URL: http://ellentove.blogg.se

Superfin!! :) Det första jag tänkte på när jag såg den: Perfekt som vanligt och blir avundsjuk...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: