Hoggy Warty

Den här underbara teckningen fick jag av Nicolina i går ♥
 
Hej. I dag efter skolan gick jag ut och sprang. Äckligt tråkigt som vanligt. Efter det badade jag och åt upp alla pepparkakor vi hade kvar samt lite fruktbröd. Sedan var det så att jag hade mycket i matteläxa (eftersom jag är trögare än de andra barnen har jag fortfarande inte förstått förra veckans läxor), samhällskunskapsprov-ish, spanskaläxa, svenskaläxa och blablabla - en massa läxor helt enkelt. Nu till saken: satte jag mig ner och gjorde dem? Nej, jag åkte in till stan i min pyjamas och hämtade ut foton till scrapbooking. 
 
Korkad Johanna. Korkad Johanna. Och nu ska jag scrapbooka.
 
Vänta, glömde jag ta antidepressiva i morse? o.O Shit, jag minns inte. Jag ska nog ta en. Fast om jag redan tagit en... Naah, det gör nog inget. Det är svårt att lyckas dö av mina piller så jag kan nog ta ett. Haha, I-lands. Eller kanske inte I-lands. Hmm... J-LANDS! 
 
Nu var jag bra fyndig, puss och kram 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: