Bildbomb från Hultsfred 13


Ko0la Kidz på Hultis.

Two friends just listening to some music at a Festival.
Bastille.

Ignorera mitt muppface :3

Sassa och Jakobwski lirar lite volleyboll med några randoms.

Anar jag ett haff in da background?

Tältmyspys.

Saris sportar hängselshorts.
Jakobs hatt.
Kings Of Convenience.

Vi kan gå i genom genom eld.

Allt vid drömde om.

Happy VS sur ):)

Party @ night.

Letar efter en borttappad Ellen.

Palmen Olof tar bollen.

Tjuväter choklad i hemlighet.

Grillar halloumi, lök och champinoner med Pia och Matilda.
Brand new mandel från Mandelmannen.
Langar en trippelsniff.

Anar vi Jakobs hippietröja i hörnet?
Definitivt hippietröjan. 
Påhittade drakar.
 

Imagine Dragons klättrar på moln.

HaJKbanAn <333

Vi bara ligger på gräset.

Frukost á la Camp Lillefot.
 
Vi tycker om gräs.

Johanna och Hacken.

Chillar på den gula regnjackan.
Two Door Cinema Club.

Gummistövlaaaaar.
Festivalshorts, magtröja, peacehalsband, runda solisar, flätor, gummistövlar och hippieband.

Saker jag fick ge upp:
Mobilladdare
Tvättkräm
2000 kronor
 
Saker jag fick:
Hawaiian tropic solkräm
Minnen för livet
Maja
2013-06-25 @ 09:53:00
URL: http://majaahlsen.blogg.se

Åh vad härligt det såg ut!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: