Hit och dit


Idag har jag varit hos Sara (se bild ovan) och nu ska vi snart sova. Från det ena till det andra: här kommer en plan på de kommande två veckorna  (så att jag kan hålla någon koll på mitt för röriga liv).

Vecka 26 (nu):
Måndag: Jobba. Myskväll hos Ida.
Tisdag: Jobba.
Onsdag: Jobba. Besöka mormor.
Torsdag: Jobba. The Script.
Fredag: Jobba. Picknick med Ida, Sara och Ellen.
Lördag: Sova hos Sara.
Söndag: Vara med Sara.

Vecka 27:
Måndag: Jobba. Pizzakväll hos Sara med Ellen.
Tisdag: Tandläkaren. Jobba. Middag hos Sara.
Onsdag: Jobba. 
Torsdag: Jobba. Ha min egna dag.
Fredag: Jobba. Golfa med pappa.
Lördag: Träffa Maia. Afternoon Tea med mamma på Stockholm Tea & Garden.
Söndag: Träffa Sandra och Agnes. Saras föräldrar kommer på middag.

Vecka 28:
Måndag: Träffa Uno. Åka ut med Saras båt.
Tisdag: Saras båt.
Onsdag: Saras båt.
Torsdag: Fira Moltas som fyller 6 år. Träffa Uno. Färga ögonfransarna.
Fredag: Besöka mormor.

Jag kommer fylla på planen allt eftersom. Puss och godnatt ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: