Breakfast at Johanna's



Foton från en skolmorgon då jag och Ellie åt blåbärsscones i Victorias Secretnattlinnen ♥_♥ 

Varför uppdaterar jag alltid så sent? D:

Anyway... I dag klockan ett mötte jag Ellen vid Götgatan och vi köpte med oss mat som vi åt på en mur i solskenet. När vi ätit och frysit fingrarna av oss gick vi till Mariatorget och efter århundranden av letande hittade vi ett kafé som var öppet på långfredagen. Lyckliga köpte vi en brownie-ish och vad vi misstänker var en citronbakelse och båda var sjukt goda. Vi hade det underbart och jag förstår inte hur jag ska kunna leva fram till på onsdag utan henne och Sara. Uppriktig panik. Men jag är en stor flicka, jag kan ta hand om mig själv ^^ Eller? (Det är nog tur att Klara är hemma.)

Hur som helst så åker Ellen till Paris i morgon och Sara till Istanbul. Jag saknar dem så mycket att det gör lite fysiskt ont vilket är ganska skumt. Men jag klagar inte, för det är ont på ett bra sätt (till och med om vi bortser från att jag gillar smärta, haha).
 
Jag bör nog sova nu. Dröm sött ♥
Rebecka
2013-03-31 @ 10:57:19
URL: http://rbjork.blogg.se

Åh vad mysigt! Vi måste också äta en supr mega gosig frukost :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: