Lilla lådan


Hej hopp! ♥ Det är dags för en korfattad uppdatering om vad som har hänt:

I går var min sista dag i skolan innan lovet. Jag var fett nere och bland annat spenderade jag tjugo minuter under en bänk i aulan och lyssnade på musikarna och var hög. Efter skolan åkte jag till mina kusinvitaminer och vi tillsammans med Julli (Amandas bästis sen för alltid) var inne på datorn/pratade/drack te/spelade Med Andra Ord/ pluggade/hade det mysigt.
 
I dag följde jag med Klaris till skolan, hoho. Alltså så här: jag har lov ^ Jag gillar Klara ---> Jag vill vara med Klara ---> jag är med Klara. Sen om Klara är i skolan eller inte spelar inte så stor roll för mig. Så jag har haft en hel dag av att iakta Klaras vardag vilket har varit ytterst lärorikt. Mina slutsatser är lite för hemliga för bloggen men jag kan säga att 1. Alicia är en riktigt trevlig prick och jag förespråkar starkt hennes och Klaras vänskap. 2. Klara och tjejen i en söt blå skjorta med vita prickar sjunger Emmylou jättebra. 3. Jullan (mindfuck, har jag rätt att säga Jullan trots att jag inte känner henne personligen, utan via Klara?) hade en supersöt kjol, men jag fick aldrig tillfälle att säga det... Bör jag skriva det på facebook?
 
Efter skolan klädde jag, Klara och Amanda ut oss till påskkärringar och gick och överraskade mormor. Jag var Hawaii-påskkärring, Klara var rom-påskkärring (får man säga zigenare eller inte, jag är så förvirrad) och Amanda var pirat-påskkärring. Vadå att vi är 14, 17 och 18?
 
Sen hämtade pappa mig och nu är jag här i mitt rum och har just slutat vara hög. Puss och kram ♥
Amanda
2013-03-29 @ 00:39:56

Man är ALDRIG för gammal för att klä ut sig till påskkärring!!! Jag och Klara gick även och plingade på grannarna och sjöng och fick godis på vägen hem hehe… :P <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: