A loss for words

 
1. Jag upptäckte just att det finns ramar i en av mina appar och blev väldigt spänd på att pröva det så därför blir dagens bild på ingen annan än mig. Och eftersom jag är så effektiv så tänkte jag slå två flugor i en smäll och även köra en dagens outfit på den:
 
Rosa och vit veckad kjol - Second hand
Vit T-shirt med spets - Ralph Lauren
Tofsar - Presentkalender ^^
Brunt skärp - Malboro
Vita knästrumpor - Twilfit
Svart kofta - 365 sunshine
 
Det var det. Moving on.
 
2. På pappas jobbarkompis avdelning jobbar sex personer. Två heter Vlad och fyra heter Alex. Det låter kul när de har gruppsamtal på Skype :'D
 
3. Igår hängde jag upp min adventsstjärna, tog fram julkudden och ställde fram tomtarna på mitt skrivbord. För jag antar att oavsett så kommer det bli jul. 
 
Nu ska jag minsann äta thai från Lampans och se Doctor Who. Adjö Adjö.
Therese
2013-11-28 @ 21:54:15

Jag älskar att du har börjat titta på Doctor Who <3

Amanda
2013-11-29 @ 21:46:22

HAHAHA!!!!! xD Vlad, Vlad, Alex, Alex, Alex och Alex!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: