I'm going bananas

I fredags hade naturarna och hummarna på Södra nollningsfest tema Djungeln. Givna var min ljusgula T-shirt från Odd Molly och dem bruna bootsen från London. Sedan blev gult tyg och tråd samt lite brun färg en bananskalskjol och hatt, och med hjälp av gult nagellack, ett papper och några tuschpennor samt ett par dyra American Apparel-strumpbyxor blev jag en banan. Det var mycket trevligt att spendera kvällen som banan för alla som såg mig blev så glada. Jättemånga påpekade att jag var en banan och alla sa det med en så glad ton, det var underbart. "Du är en banan! ^_^ "
 
Festen var i övrigt bra. Människor dansade även om det emellanåt var lite halvdan musik. Dock på grund av interna anledningar i Unicorn Crew så spårade saker lite, men vi kan hantera det. 
 
Nu ska jag försöka plugga något, puss! ♥
Ellen
2013-10-07 @ 19:55:19
URL: http://ellentove.blogg.se/

Åh, grym utklädnad! Den e ju bara för underbar! :) En sådan skulle man vilja ha!

Svar: Tack Ellen! :D ♥
Johanna Möller

Rebecka Bökelund
2013-10-07 @ 22:33:18
URL: http://rbjork.blogg.se

Haha grym utklädnad Johanna. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: