Födelsedagspresenter 18 år



Blå väska från Samantha Vega - Föräldrarna
Blommigt paraply - Föräldrarna
Guldur från min Farmors mammas moster - Farmor
Japansk kimono med körsbärsblommor - Föräldrarna
Turkos klänning med tranbär - Mormor
Totoro - Föräldrarna
Sagor för barn över 18 år av Tage Danielsson - Farmor
Rutig hattask - Farmor
Brun hatt från Hattbaren- Farmor
Svart hatt - Jonte
Tardis-burk - Moltas

Här är några saker jag fick som födelsedagspresenter. Vet att det var länge sedan, men bättre sent än aldrig.

Annars så är för närvarande klockan halv nio och jag är på väg hem från skolan efter kårmöte, hohoho ^^ Alltså eftersom jag visste att det skulle vara soligt idag så satsade jag barbent, men tänkte inte på att det skulle vara kväller när jag åkte hem, så det är lite kyligt just nu men jag ångrar mig inte eftersom det ska bli vinter igen på onsdag. Det var allt, adiou.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: