Påskharar och äggmackor

Trots att vi reste hela långfredagen, så ordnade vi ändå en färgglad påskfrukost på lördagen som bestod av att jag färgade ägg som vi sedan åt solgula äggmackor med gräslök ^^ Vidare den dagen så fixade jag lite hemma och packade upp medan mina föräldrar hämtade Moltas. Gick också till mataffären och bjöd därefter mina föräldrar på broccolisoppa och nybakta brödkycklingar ute i trädgåren i solskenet, och efter det gjorde jag och mamma citronsill innan vi gick ut på en promenad med Moltas. På kvällen åt vi påskmiddag med sill, lax, ägg, västerbottenpaj och annat påskigt, och på söndagen kom mormor över på middag. Moltas var också ute i trädgården och letade påskägg och då jag inte hittade mina obligatoriska Yoda-öron (som jag brukar ha då jag är påskhare), så tog kattöron istället, hehe. Aa... Det var väl lite så min påsk var typ. Eller jag har i alla fall inte riktigt något mer att säga, så det blir ett avslut där. *Avslutningstrumvirvel med kycklingpip som avslutning* XOXO Honey.

P.S. Avslutningsljudet är inspirerat av orgeln som Butter spelar på i Snövit.

♕ PRINCEZZ PIA ♕
2014-04-27 @ 23:37:56
URL: http://flyinglions.blogg.se

MITT LIV ÄR KOMPLETT PGA DU BLOGGAR IGEN <3333333333




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: