DW- mysmiddag- och fangirlkväll


Gulashsoppa med tofu⎜Chokladvåfflor med banan, tofulineglass, smält choklad och raw choklad.

Igår efter att Linnea slutat för dagen i sin bokhandel så kom hon hem till mig och vi lagade egen gulashsoppa på tofu, som vi sedan åt medan vi tittade på andra avsnittet av sjätte säsongen (av nya who): The Impossible Astronaut. När det var klart (och jag hunnit bli väldigt förvirrad), så gick vi upp till köket och gjorde chokladvåfflor med smält choklad, banan, tofulineglass och raw choklad, och de åt vi sedan medan vi tittade på Day of the Moon (nästa avsnitt). Därefter fick Linnea den obehagliga idéen att vi borde se Blink så då gjorde vi det och hade allmänt mycket panne, främst på grund av att jag sa: "Linnea, om du twittrar, och jag twittrar - vem håller då koll på statyerna?" (!!!) Nej, mycket obehagligt! Efter det behövde vi göra te, så det gjorde vi, och sedan avslutade vi med att se det fjärde avsnittet av säsong sex: The Curse of the Black Spot, vilket var ganska skevt. (I blame Moffat.)

Så ja... Där fick ni en utförlig (eller inte?) beskrivning av min gårkväll - hoppas det gladde er. Här är för övrigt en länk till Linneas blogg som jag tycker ni borde läsa eftersom det är en av de bästa bloggarna.

Stay tuned, X Honey.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: