Korsa beundrarskaror

 
För att uppdatera lite om vad jag sysslar med så var jag som sagt på Caradhraskväll hos Jens i lördags, och jag sov över där till söndagen. Efter att vi sett Mean Girls så spelade vi Risk och det förekom väldigt mycket maktgalenhet, onda skratt och hybris samt många känslor rörande landet Siam. 
 
Efter att ha åkt hem på söndagen så träffade jag Miriam och vi försökte plugga fysik och kemi (med ytterst tveksamt resultat), och jag känner att jag bör plugga mer, men jag vet inte om det går. Men det är framtida Johannas problem, hehe.
 
Nu kommer snart Nea hit och vi ska ha Doctor Who- mysmiddag- och fangirl-kväll. Hoppas alla har ett bra lov, XOXO Honey.

P.S. Känner att "korsa beundrarskaror" inte ger samma känsla som "cross fandom", men jag kände mig nytänkande så nu blev det så.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: